FAQ



1-Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wanneer u uw bestelling voor 16:00 heeft geplaatst, zullen wij ervoor zorgen dat u de bestelling de volgende dag in ontvangst kunt nemen.

Mocht uw artikel niet direct leverbaar zijn, dan zult bericht krijgen met de datum wanneer wij het artikel wel aan u kunnen leveren.


2-Hoe werken de maten?

TIP: neem altijd een maat groter dan uw confectiemaat, u hoeft het niet aan tijdens een zakelijke bespreking ;o) Veel kleding wordt in Azië gemaakt, waar het vaak kleiner uitvalt. Verder kan het prettig zijn om er bij koud weer een trui onder te kunnen dragen.

Aanduiding Kinderen Dames Heren Unisex
XS 36
S 116 38 48 38-48
M 128 40 50 40-50
L 140 42 52 42-52
XL 44 54 44-54
XXL 46 56 46-56
XXXL 48 58 48-58

3. Hoe werkt het als ik iets niet pas?

  1. Retourzendingen dienen binnen 14 dagen bij ons aangemeld te worden voor retour. Daarna heeft u nog 14 dagen de tijd om uw producten in originele ongebruikte staat terug te sturen. Confetti is transparant over de verzend- en de retourkosten. We proberen onze artikelen zo scherp mogelijk te prijzen, zodat je kunt genieten van de allerbeste deals. Als wij onze klanten ‘gratis verzenden en retourneren’ beloven, zullen wij de kosten voor PostNL bij alle klanten door moeten berekenen in de prijs van de artikelen. Wij doen dat liever anders! Bij een foutieve levering of een levering met een fabricagefout zijn de verzend- en retourkosten uiteraard voor onze rekening. Als de maat niet goed is of het product voldoet niet aan de wens, dan vergoedt Confetti het aankoopbedrag en verzendkosten. Dit betekent dat de retourkosten voor de klant zelf zijn.
    U bent verantwoordelijk voor het ontvangen van de retourzending door Confetti, dus frankeer de retourzending voldoende en bewaar het bonnetje waarop de track & trace code staat genoteerd. Confetti zal dan het hele bedrag binnen 14 dagen overmaken.
    Retourzendingen kunnen worden teruggestuurd naar onderstaand adres.

Retour sturen kan naar:

Lederhosen.nl

Folkingestraat 28-32

9711JW Groningen


4.Zit er garantie op de producten?

Helaas kunnen wij geen garantie geven op onze producten, aangezien er over het algemeen feest wordt gevierd met onze producten.En wij dan dus niet kunnen nagaan wat er met onze producten is gebeurd.


5.Kunnen wij ook artikelen bestellen die u in de winkel heeft en niet in de webshop?

Dat kan uiteraard, u kunt ons in dit geval een mail sturen,met de vraag naar ons product.

Wij zullen u vervolgens uitleggen hoe het verder gaat met de betaling e.d.